vrijdag 13 mei 2011

Publicatie in Zuid-Hollands Landschap magazine...



Ik ben inmiddels al bijna een jaar natuurbeschermer van Het Zuid-Hollands Landschap. Daarbij krijg ik ook om de 3 maanden het magazine "Landschap". Ik keek er erg naar uit om nummer 2 van 2011 in mijn ontvangst te nemen, omdat ik mede dankzij Miranda Bos een foto heb toegestuurd onder de rubriek "Bijzondere Ontmoeting". Ik zag namelijk een foto van haar staan van de zeldzame Pruikzwam in het eerste nummer van 2011. Dat gaf mij genoeg inspiratie om ook een foto op te sturen naar Het Zuid-Hollands Landschap.
Zo gezegd zo gedaan, en wat blijkt? Een week later nadat ik de foto had opgestuurd kreeg ik een mailtje van ze terug met de vraag:


Ik zou het leuk vinden om uw foto van konijn en fazant te publiceren in het komende tijdschrift van het Zuid-Hollands Landschap, met naamsvermelding.


Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik daar enorm trots op ben, en het een hele waardering voor mij is.
Hieronder vind je de desbetreffende foto met tekst erbij.. voor de meeste bloggers wel een bekende foto (zie header van mijn weblog).
























Mede natuurlijk ook doordat ik deze foto geschoten heb in Landgoed Te Werve, wat beheert wordt/werd door Zuid-Hollands Lanschap.

Ik zei werd, omdat ik een nieuwsbericht las op hun site, dat het natuurgebied vanaf 15 Mei wordt overgenomen door iemand anders, zie hier voor het complete bericht.

Mijn allereerste foto in een tijdschrift + dat ik een week daarvoor nog op tv was bij "Vroege Vogels".


Het geeft mij in ieder geval genoeg voldoening om lekker met fotograferen door te gaan, en benut dan ook elk weekend wel een ochtend om lekker op pad te gaan.


Wil iedereen nog hartelijk danken voor zijn/haar reactie op mijn vorige blog: 

In de Polders van Zoeterwoude e.o.


In mijn volgende blog zal ik een aantal foto's laten zien die ik gemaakt heb in de Hoge Veluwe vorig weekend.

Groeten,

Remco
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...