zaterdag 5 maart 2011

Vogels in de Hoge Veluwe

Half Februari een lang weekend doorgebracht in de Hoge Veluwe. Mijn laatste nieuwe weblog ging over het bezoek aan het Kroondomein Het Loo. Nu wil ik graag een aantal opnames laten zien van de verschillende vogels die ik gefotografeerd heb in de Hoge Veluwe.




Boomklever (Sitta europaea)














Roodborst (Erithacus rubecula) 


Pimpelmees (Cyanistes caeruleus)
 Glanskop (Poecile palustris)

Koolmees (Parus major)

Merel (Turdus merula)

Grote Bonte Specht (Dendrocopos major)

Grote Bonte Specht (Dendrocopos major)

Voor nog méér opnames van vogels die ik heb gemaakt in de Hoge Veluwe, verzoek ik u om naar vogels pagina te gaan bovenaan deze site en dan op Bos & Zangvogels, of klik anders hier om ze direct te bekijken.

Ook heb ik aantal opnames gemaakt van mijn favoriete zoogdier, die ik graag fotografeer namelijk de Eekhoorn. Voor deze opnames klikt u hier.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie op die pagina's van Bos & Zangvogels, en de Eekhoorn een reactie achterlaten.

Alvast bedankt!

Groeten,

Remco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...