maandag 25 maart 2013

Lentekriebels in de Winter.


Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ga stoppen met het publiceren van mijn nieuwe blogs hier. Er zijn meerdere redenen, o.a. telkens terugkerende spamreacties op oudere blogs, de kwaliteit van de foto's worden veel minder en de steeds maar weer frustrerende opbouw om een nieuw blog te plaatsen hier. (m.n. tekst en foto's onder elkaar). Gelukkig heb ik ook goed nieuws, want ik zal uiteraard wel blijven bloggen alleen dan wel onder de bloginstellingen van mijn eigen website (rvdaalenfotografie.nl) Wat voor mij veel makkelijker en overzichtelijker is om steeds een nieuw blog te plaatsen. Ik wil namelijk wat actueler zijn met mijn nieuwe blogs. Zodra ik per dag foto's heb gemaakt, wil ik eigenlijk meteen dezelfde dag een blog plaatsen met foto's. Om zo voor mezelf en ook voor anderen een indruk te geven waar ik geweest ben en wat ik voor mijn lens heb gekregen die dag. Als ik op de oude manier zo doorga krijg ik een enorme achterstand qua foto's en nieuwe blogs. Aangezien het mooiste seizoen (lente) al bezig is qua fotograferen, word mijn achterstand alleen maar groter.

Voor alle mensen die trouw mijn blog volgen hier, zal ik uiteraard wel steeds een review foto laten zien van mijn nieuwe gepubliceerde blog, die dan op dit adres te zien zal zijn: http://www.rvdaalenfotografie.nl/blog.html



Alvast bedankt voor jullie begrip.


Groeten,

Remco


ps. klik op de foto om naar mijn nieuwe blog te gaan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...